Aukro.ro

luni, 5 ianuarie 2009

Nokia Mastercode

Chiar daca blogul asta se numeste Sony Ericsson Tunning, sa nu facem discriminari, avem cate ceva si pentru fanii Nokia:) Am adaugat in partea dreapta a blogului un calculator FREE de Mastercode bazat pe imei. Pe scurt, daca ai uitat codul de securitate al telefonului tau, trebuie decat sa pui acolo imei-ul si ti se va calcula un nou cod, pe care il introduci cand iti cere Security Code-ul. In momentul ala, codul se va reseta si ti se va cere sa introduci un nou cod (pe asta sa incerci sa il tii minte :) )

PS: Aceasta metoda merge pentru modelele un pic mai vechi, la cele noi (>BB5,etc nu va avea efect din pacate)

Daca exista cereri voi face si un tutorial pentru Nokiile mai noi (inclusiv cele cu Symbian)

4 comentarii:

soringrumezea spunea...

am si eu un nokia 6234 codat pe vodafone spania si as dori ca sa il decodes. ce imi trebuie?

soringrumezea spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Mobile Tuner spunea...

Un drum la un service autorizat:)

BigBoss spunea...

Ha buna faza tocmai am facut un 3100 care statea de ceva timp prin sertar ca nu mai stiam codul lui !
Thx