Aukro.ro

luni, 16 iunie 2008

K800i - Meniuri

Pentru K800i sunt cateva mici probleme cu temele flash. Fiind nevoie sa puneti soft de W pe el pentru a suporta temele swf, momemtan nu s-a gasit nici un telefon din seria W 100% compatibil cu k800i pentru a face schimb de softuri. In concluzie, mai amanam temele flash pentru k800i. In schimb se pot schimba icoanele si formatul meniului, pentru ca telefonul sa arate mai bine un pic. Atasez un pachet de meniuri aici (46 de meniuri) care se uploadeaza in telefon folosind XS++. Fisierle meniului trebuie urcate in urmatorul folder: C\TPA\PRESET\SYSTEM\MENU cu mentiunea ca fisierul meniu.ml initial trebuie sters (inainte sa il stergeti copiati-l pe hard ca sa aveti o copie de rezerva) si inlocuit cu fisierul din tema. Se copiaza tot, inclusiv imaginile si celelalte fisiere. Aveti aici arhiva cu meniuri. Fiecare meniu este intr-un folder, in care se afla un fisier imagine care va arata cum este meniul, si o arhiva. Arhiva o dezarhivati si continutul il puneti pe telefon dupa cum am zis mai sus.
PS: Fisierul LAYOUT din folderele temelor trebuie copiat in : \tpa\system\layout pentru ca temele sa mearga fara probleme.
Cateva exemple de meniuri pe care le puteti gasi in arhiva:






12 comentarii:

Unknown spunea...

cum se poate copia fisierul original menu.ml(optiunea download din xs++ nu se activeaza) ?

Mobile Tuner spunea...

Ia-l de aici daca nu merge

http://www.filebox.ro/download.php?key=c141eae800be5d5ec5d253474a37827b

Se pare ca nu merge butonul de Download din XS am observat si eu. Daca aveti probleme cu fisierele originale le cereti aici si le postez eu

mihaitherock spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
ZeuS spunea...

mere si pe k810i ? pLs raspuns !! admin..am mai intrb ceva si nu miai rasp :(

Mobile Tuner spunea...

Da merg...Trebuie doar sa urmezi procedura:)

ombladon spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
ombladon spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
ombladon spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
ombladon spunea...

super :D am incercat si eu si in cele din urma am reusit best forum :D

andrei spunea...

salut,am vrut sa schimb si eu meniu la un se k800i,am facut cum ai zis u dar am folosit far manager in loc de xs++,numai ca apare o problema...cand vreau sa intru in meniul telefonului imi da eroare...ce as putea sa fac ?

sorin spunea...

Cum activez flashul la sony ericsson W810i cand fac poze ???

Daddy spunea...

si dak este codat pe orange pot? ca are icoanele de la orange pe el:D