Aukro.ro

miercuri, 11 iunie 2008

Putem decoda si nokia

Modelele mai noi (cele cu symbian, si modelele aparute anul acesta) nu se pot decoda cu programul acesta...Insa majoritatea modelelor din anii trecuti merg fara problema.Trebuie decat sa stiti modelul, reteaua pe care sunt codate si IMEI-ul lor.

Introduceti aceste date in program si el va genera cateva coduri de decodare. Puteti baga maxim 5. Daca nu merg, telefonul se decodeaza numai in service.Dar de obicei merge primul cod fara problema.

Cum introduceti codurile?

Acestea vor fi de forma #pw+COD+numar#
Ca sa obtineti p w si + apasati * de mai multe ori. Codul se introduce fara spatii.

Programul il luati de aici (click ca sa il luati)

3 comentarii:

Unknown spunea...

salut tuturor. am un sony ericsson p990 codat vodafone. am citit in legatura cu decodarea insa trebuie tinuta apasata tasta C . aici e problema . eu nu am tastatura exterioara la el. exista vreo optiune de pe tastatura qwerty? si daca stiti vreo aplicatiie care sa citeasca codul de securitate cum ar fi unlockme. insa unlockme nu e compatibil uiq3. astept raspuns. scz dak am scris cumva unde nu trebuie.

Mobile Tuner spunea...

La UIQ nu merge metoda asta:)

ionut spunea...

am si io un sony ericsson v6300i si vreau si io codu de decodar daca puteti sa mil dati va rog frumos