Aukro.ro

miercuri, 11 iunie 2008

Teme Flash 240x320

O colectie de 22 teme flash care schimba complet meniul si wallpaperul telefonului vostru. Sunt pentru telefoanel cu rezolutia de 240x320 (daca nu stiti ce rezolutie are telefonul vostru www.gsmarena.com cautati modelul si aflati toate informatiile) . Luati de aici:


Cateva screenshoturi:








CityBeat Theme











Bronzy Theme

23 de comentarii:

marian spunea...

salutare.am un k800i.l-am debranduit astazi(e cumparat de la orange),toate bune si frumoase.pbl e k nu mai inteleg,merg sau nu teme flash pe k800?vazusem pe undeva ca trebuie schimbat softul.pot sa pun pe k800 un soft de tel care suporta flash?daca da,de care?daca ma puteti ajuta cu un tutorial...

Mobile Tuner spunea...

Momentan nu se poate RESOFTA K800i cu soft de W pentru temele flash, asa ca iti recomand sa citesti aici:
http://se-tunning.blogspot.com/2008/06/k800i-meniuri.html

Vei afla cum poti schimba totusi meniul lui k800i fara a folosi teme flash.

lavy21vl spunea...

sal admin am un se w810i si vr sa fac si eu flash teme si nu reusesc ....poti sa ma ajuti bagi si u id lavy21vl te rog?

CosminL spunea...

Salutare am si eu un SE K770i si vreau sa ii pun theme flash am incercat mai multe chesti dar nimik concret sa dea rezultate ma puteti ajuta si pe mine cu un tutorial care a dat rezultate care intradevar merge . Ms mult

Mobile Tuner spunea...

Pentru k770 va urma un tutorial in curand:)

dragosh spunea...

temele astea merg pe k850i ????

@l3x!nh[] $tyl3 spunea...

sal admin vreau si eu sa imi bag teme flash si nu imi gaseste telu cu xs++...ma poti ajuta pls...id meu baad_booy_92

Mobile Tuner spunea...

urmeaza instructiunile pentru conectare si instaleaza driverele usb flash pe care le-am pus pe blog, mai mult de atat nu am ce sa iti fac:D

viorel spunea...

salut am un telefon sony ericsson w302 si imi zice ca nu suporta theme ce program imi trebuie?

Mobile Tuner spunea...

Cum adica nu suporta teme?

MironAlexandru spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
MironAlexandru spunea...

Salut, am si eu o problema cu un K810i , si anume, nu mai pot trimite mesaje pe un numar... imi scrie "Sending failed" si mi-l salveaza in Outbox.... pe toate celelalte numere merge sa trimit. vreo idee ?

Mobile Tuner spunea...

Poate ca numarul nu este alocat sau a blocat cumva sms-urile primite...incearca sa bagi cartela in alt telefon si daca de acolo merge, resoteaza-ti k810-le!

RadukuM spunea...

Salutare am un w902.Teme flash pentru el aveti?Daca da mi-ati putea trimite si mie cateva la idul moraruradu2006 pls.Multumesc pentru atentie

Mobile Tuner spunea...

O sa incerc sa postez cateva teme noi aici pe blog

RadukuM spunea...

Multumes daca ai putea sa ma contactezi la adresa moraruradu2006@yahoo.com sa imi trimiti un pack de teme pentru w902 v-as ramane recunoscator

Silviu spunea...

Salutare,

Nu mai functioneaza sa downloadez temele propuse aici de pe filebox. Dupa ce se termina timer-ul, si apas pe start download, apare eroare. Aveti cumva suita de teme pusa si pe un alt site?

trafyk28 spunea...

sal admin.cam in cat timp va aparea tutorialul pt k770i?sau a aparut deja?
ms...

Unknown spunea...

aveti un tutorial si pt se w 902?pentru ca nu pot conecta tel cu XS si nici nu pot selecta FSX din meniul programului.

Unknown spunea...

asta e problema pe care o am.tel e SE W902


00:47:32| Baseband ID: C900

00:47:32| Protocol Version: 4.1

00:47:32| Warning: IMEI name does not match GDFS name (IMEI:NULL GDFS:n/a)

00:47:32| ...using GDFS name

00:47:32|

00:47:32| Profiling SEMC phone...

00:47:32| Platform: Unknown

00:47:32| OTP CID: 0

00:47:32| EROM CID: 0

00:47:32| EROM Color: n/a

00:47:32| IMEI: n/a

00:47:32| Phone ID: n/a

00:47:32| Region: n/a

00:47:32| CDA: n/a n/a

00:47:32| Firmware Version: n/a

00:47:32| EROM: n/a

00:47:32| Ready for operation!

00:47:40| After making any changes with FSX

00:47:40| you must press the 'Shutdown' button

00:47:47| Sorry, your phone is NOT SUPPORTED

00:47:47| Error: FSX failed.

00:47:47| FSX Shutdown!
i-am actualizat softul si ce se vede mai sus imi arata in XS

Unknown spunea...

ma gandesc ca trebuie sa il decodez ca este pe orange.poate de aia nu merge.

Unknown spunea...

revin cu un comm destul de evident.am reusit in sfarsit dar nu cu XS.am un SE W902.ca sa fiti sigur ca va merge prima oara faceti un update de soft,cu update service de pe siteul oficial SE,apoi il debranduiti c aerix si apoi cu ajutorul aplicatiei a2uploader pune-ti teme flash in urmatorul mod:
1) inchideti telefonul
2) deschideti aplicatia a2uploader si dati identify
3) aveti 30 de sec sa conectati tel cu cablul usb apasand tasta C
4)apasati FYLESISTEM TOOL
5) scoateti cablul USB apoi scoateti baterie repede si o puneti la loc
6) conectati iarasi tel la cablul USB de data asta tinand apasate tastele 2+5 simultan in timp ce
conectati tel la cablul USB
apoi o sa apara fisierele din telefon.
intrati asa:TPA/PRESET/SYSTEM/DESKTOP/FLASH si acolo puneti fisierele SWF repet fisierele SWF.
OK avand facuti acesti pasi apasati shutdown FSX iesiti complet din aplicatie.
urmatorul pas este sa copiati fisierele THM valabile pt fisierele SWF in tel si...........mai ramane un singur pas de facut.....adika sa setati tema care o doriti.GARANTAT 100%
SPER CA AM FOST DESTUL DE EXPLICIT!!!!
BAFTA

Unknown spunea...

salut .... am un C905,si as dori sa`l debranduiesc,si sa`i instalez un fel de pack cum sunt cele pentru k850.de unde pot sa fac rost de un astfel de pack?sau pack`urile de k850 sunt compatibile cu c905 ???? ma poti ajuta cu asta ???? baga mc_laviniu te rog ....
cu stima,laviniu