Aukro.ro

sâmbătă, 14 iunie 2008

Teme pentru Walkman

Desigur, se pot aplica doar pentru seria W (walkman) de la SE.
Procedeul este foarte simplu, exact ca la teme.Se foloseste tot XS, insa trebuie sa:

intrati in TPA/SYSTEM/MULTIMEDIA/MP/SKIN si sa creeati un folder cu numele exact al temei. De exemplu, daca avem tema numita spin se va face urmatorul folder:

TPA/SYSTEM/MULTIMEDIA/MP/SKIN/SPIN iar in folder se vor copia direct fisierele care alcatuiesc tema (png, xml etc - sunt in jur de 7).

Mai jos puteti lua 25 de teme pentru Walkman 2.0 la rezolutia 240x320. Daca aveti alta rezolutie la telefon asteptati urmatoarele pachete.

WALKMAN SKINS - DE AICI LUATI TEMELE PENTRU WALKMAN

5 comentarii:

Anonim spunea...

Sal!Am un W810i si mie nu-mi apare "skin" daca urmez calea de mai jos... TPA/SYSTEM/MULTIMEDIA/MP/SKIN/
La MP imi pare decat un subdirector care contine listele de redare...
Ce trebuie sa fac? :(

Mobile Tuner spunea...

Fa un folder SKIN si incearca sa copiezi acolo

Clauz0rN spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
GEORGE spunea...

Salut.Am un w910i si am incercat sa pun o tema flash cu A2uploader,am bagat-o in "TPA-.......DESKTOP-FLASH,mi s-a schimbat tema si iconitele dar cand selectez una din iconitele din meniu nu se deschide nimic.Am auzit ca tema flash e alcatuita din 2 parti SWF si THN sau ca are vreo 7 parti .care e cea corecta va rog sa ma ajutati

Mobile Tuner spunea...

Tema flash are 2 fisiere: .swf care se pune in TPA/Desktop/etc si .thm care se copiaza normal in telefon ca o tema normala... s-ar putea ca tema respectiva sa nu fie compatibila cu telefonul tau, o sa incerc sa pun cateva teme de w910 in curand